Welkom bij HSLnet

<< Klik om inhoudsopgave weer te geven >>

Navigatie:>  »Dit is het bovenste niveau«

Welkom bij HSLnet

HSLnet - Simac tekst

 

Welkom op de HSLnet Help website

 

 

HSLnet vindt het ook haar taak om de leden zoveel mogelijk van dienst te zijn bij voorkomende problemen. Vandaar deze help pagina's die je allerlei tips en oplossingen bieden.

We blijven luisteren naar onze gebruikers en zullen veel voorkomende vragen zo snel mogelijk aan deze website toevoegen.

HSLnet is beheerder/eigenaar van het netwerk en levert zelf geen diensten over dit netwerk. Dat doen de providers.

 

Daarom zullen de meeste vragen die te maken hebben met o.a. ontvangst problemen, storingen etc. direct bij de providers gesteld moeten worden.

 

tipbulbProvider kiezen:


Bent u van plan om een provider binnen HSLnet te kiezen dan kunnen de tips in het volgende hoofdstuk u misschien helpen ! (Kiezen voor een provider)

 

Hoe te handelen als je problemen hebt die niet direct bij de providers gemeld kunnen worden:

1.Ga eerst naar de website waar storingen en gepland onderhoud worden gemeld. Klik op deze link om te kijken of er storingen op het HSLnet netwerk zijn. Kies in het zoekveld de naam van de provider.

2.Kijk of alle functies van het modem werken. (Zie modem en aansluitingen) Is dit niet zo kijk dan bij de betreffende omschrijving hoe verder te handelen.

3.Het HSLnet e-mail adres (uwnaam@hslnet.nl) wordt door ons beheert. Zijn hierover vragen dan kun je eerst kijken onder het hoofdstuk "E-Mail" in deze help pagina's.

 

Kom je er niet uit maak dan een melding (=ticket) aan via de tweede optie ("andere oplossingen" hieronder). Ook als je opmerkingen of aanvullingen hebt op de inhoud dan kun je dit melden via een ticket.

 

Hier vindt je alle contact gegevens van onze providers

 

 

Andere oplossingen als de fout of jouw vraag niet bij de provider thuis hoort.

1. Kijk bij de onderwerpen van deze site (links) naar een passend artikel of kijk onder trefwoorden. Trefwoorden (Symbool staat onder HSLnetlogo links boven)

2. Maak een melding (ticket) aan over jouw specifiek probleem voor onze vrijwilligers.

3. Bekijk diverse demo filmpjes waarin probleem gerichte tips aan bod komen.

4. FAQ (Veel gestelde vragen)

5. Neem telefonisch contact op met HSLnet.

 

Op de indexpagina's zoals hiernaast worden weergegeven behandelen we de volgende onderwerpen:

1.Start gids

2.Wifi Thema (met tips voor oplossen van Wifi problemen)

3.Email (Instellen e-mail en webmail)

4.Dit moet je weten

5.Vragen en Storingen