Helpdesk

<< Klik om inhoudsopgave weer te geven >>

Navigatie:>  Welkom op onze help pagina's > Vragen en storingen >

Helpdesk

De helpdesk van de provider blijft altijd eerste aanspreekpunt bij storingen.

HSLnet is beheerder van het netwerk maar kan niet op afstand mee kijken met de instellingen en verbindingen van het modem.

 

Provider

Telefoonnummer

Website

 

 

 

Plinq

088-776 8444

www.plinq.nl

Trined

0800-8030

www.trined.nl

VAIBR

0418-226 022

www.vaibr.nl

Glasnet

088-800 1800

www.glasnet.nl

Fiber

020-760 5040

www.fiber.nl

SNLR

088-882 0300

www.snlr-glasvezel.nl

 

 

Op deze website staat een speciale sectie met veelgestelde vragen. Alle vragen zijn per categorie ingedeeld.

 

 

Verderop in deze gids worden nog verschillende onderwerpen behandeld die ook voor je van belang kunnen zijn.

Heb je ook al onder trefwoorden gekeken ?

 

 

Toch nog vragen ??

Mocht je toch nog met vragen blijven zitten stuur dan een e-mail (ticket) naar:

weblink2 onze HSLnet helpdesk.

 

Onze vrijwilligers proberen binnen 48 uur de vraag te beantwoorden.